Služby a podpora

Ani ten nejlepší program nemůže plnit svůj účel, pokud jej uživatelé neumí nebo nechtějí používat. V našem týmu působí řada špičkových odborníků, kteří dohlíží na vývoj a zajišťují podporu pro Databox CONTACT. S jejich pomocí se snažíme eliminovat všechny faktory, které přispívají k tomu, že systém je nefunkční. Pro úspěšný provoz je důležité mít optimálně vyladěný systém a schopné uživatele.

Naše společnost působí na trhu s informačními systémy již řadu let a jsme schopni poskytnout podporu po celou dobu využívání našeho CRM systému.

Teamviewer

A

Provozní služby (Maintenance)

Tato služba zaručuje vždy ty nejaktuálnější verze a nejnovější funkce v programu, zahrnuje plnou technickou podporu a spoustu dalších slev a zvýhodnění.

B

Linka technické podpory

Technici na telefonu, kteří vám poradí s uživatelskými i systémovými dotazy v době od 8:00 do 16:00 hodin pouze ve všední dny na telefonu +420 485 100 404.

C

Certifikované instalace

Takřka povinná služba pro všechny klienty s větším počtem licencí. Ve většině případů jednodenní návštěva zahrnující instalaci, konzultaci, nastavení programu a uživatelů, import a základní zaškolení.

D

Registrace

Registrace profilu je speciální operace, pomocí které "odemknete" profil pro ostré použití. Na registraci mají nárok uživatelé, kteří program řádně zakoupili.